Световно известният музикант и композитор Горан Брегович е новото лице в рекламната кампания на WINBET и първият клип с негово участие вече може да бъде видян в програмата на водещите родни телевизии.

Така, Горан Брегович се присъединява към знаменитото екранно дуо на най-успешния български футболист за всички времена Христо Стоичков и най-популярния телевизионен водещ в България Димитър Рачков, което вече повече от година по неповторим начин представя предложенията на WINBET и отдавна се превърна в хит в ефира.

В първия клип, Стоичков и Рачков, със стратегическото партньорство Горан Брегович, представят най-новото изкушение на компанията – седмичния бонус за клиентите на изцяло обновения сайт winbet.bg и на игралните зали на WINBET, наречен WINBOX.

В следващите седмици и месеци, кампанията на WINBET с участието на Горан Брегович ще включва редица рекламни формати и ще обхване всички канали – телевизия, онлайн, социални медии и външна реклама.

WINBOX
Горан Брегович

Участието на автора и изпълнител на хитове като „Едерлези“, „Месечина“ и „Калашников“ е знаково за WINBET и е поредната стъпка, с която компанията утвърждава и надгражда добре познатия си бранд. Това е и начинът, по който WINBET завява желанието си да предложи на посетителите на своите игрални зали и своето онлайн казино по-голям избор на забавления, повече възможности за печалба и най-вече – повече стойност за лоялните си клиенти.

„Изборът на Горан Брегович за ново лице в рекламната кампания на WINBET съвсем не е случаен. Освен огромната му популярност в България, присъствието, енергията и духът на забавлението, които винаги съпътстват изпълненията му, напълно съответстват на ценностите на бранда WINBET. Той се вписа по неочаквано добър начин в динамиката на тандема Стоичков & Рачков и резултатът е налице – забавна история, разказана по нестандартен начин и украсена със здравословна доза самоирония, на която са способни само наистина големите звезди”, коментира главният маркетинг директор на WINBET Десислава Колева – Иванова и допълва:

„Горан много, много рядко участва в реклами, затова не беше лесно да го убедим да участва в новата ни кампания. Нямаше и как да сме сигурни дали ще се получи, преди да видим трите звезди в действие на едно място, но приехме риска и това, което видяхме, надмина очакванията ни. Защото освен страхотен професионалист, Горан е също и изключително естествен, предразполагащ и открит човек, с когото бе удоволствие да се работи. Освен това той обича спорта и изключително много уважава Христо Стоичков.“ 

За своята нова кампания WINBET отново си партнира с рекламната агенция Brigada&Co, с кoято се реализираха предишните изключително успешни кампании на бранда с участието на Стоичков & Рачков, както и онлайн-риалити проекта WINmyBET. Важно участие в клипа има и моделът Любислава Оцетова.

Парадоксално или не, макар да е автор на музиката за десетки рекламни клипове и филми, Горан Брегович не е автор на музиката за новия клип на WINBET. Тя е дело на известния български композитор и изпълнител Марио Григоров, който от десетилетия създава музика за филми, телевизионни продукции и реклами, предимно в Холивуд и Западна Европа. Композираната от него песен Blind Pig към филма „Фантастични животни и къде да ги намерим“ от кино-вселената на Хари Потър бе предложена за номинация за Оскар през 2017 г.