Но деветдесетте бяха много гладни, много тежки години. Хората нямаха пари, времената на опашките за всичко. Кой ли имаше нужда да отиде на театър? Беше моментът, в който аз вместо да отида в театъра и да играя, да се развивам, тръгнах към Америка да следвам любовта си. Слава богу, не съм искал да ставам актьор там и никога не съм се опитвал. Бил съм явно достатъчно интелигентен да осъзная, че е невъзможно или ако стане, ще е резултат на някакъв много сляп шанс. Осъзнах се. Когато се върнах преди 15-тина години, чак тогава рязко ме удари така наречената слава. Излязоха наведнъж „Лов на дребни хищници“, „Кецове“, снимах и в американски филми, после излезе и „Под прикритие“. Сериалът стана страшно популярен и аз с него. Тогава съм усещал в себе си такива заслепявания от егото. Да речем, чета сценария и си викам „А, не – това няма да го направя, ще го променя, то е за добро“. Ама чакай – това не е голямата картинка, това е просто един актьор, който си мисли, че е по-голям от сценария. Сега като режисьор разбирам какво е ако напиша сценарий и го режисирам, едни актьори непрекъснато да ми говорят какво и как да кажат. Една година съм го писал този сценарий, а идва един актьор, който се обяснява на сценариста и режисьора. Ето това е егото, това нещо аз съм го преживял. Но благодарение на това, което ми беше се случило в началото на 90-те, много бързо ми мига сигналната лампа, защото аз тогава бях изгубил всичко, което имах и този шанс да се върна за трети път всъщност беше наистина последен, защото след Америка много трудно се върнах в театъра.
В наши дни трябва да изпълняваш много правилно технологията за правене на филми, защото то е технологично изкуство. Това не е като да нарисуваш една картина, да напишеш една песен или книга. Тук си свързан с технология и тая технология изисква много точни параметри и дисциплина – на поведение, на пазене на характер, на инструмент дори, защото нашите тела са нашите инструменти. Така че, да – губил съм се точно заради его, отказвал съм да играя неща, които са били добри и обратно – приемал съм слаби неща, защото съм си вярвал, че мога да помогна. Ама не мога. Затова съм участвал в пълни безобразия – разни американски, чуждоезични филми…